Przed: 7/10 Ładnie, ale trochę banalnie jak dla mnie to trochę tu nudno.Bardzo spodobało mi się dobranie torby, która ożywiła stylizację :)!!
Po: Wydaję mi się, że jest trochę oryginalniej i ciekawiej.No i ten bardzo modny lamparci podkoszulek Mrr.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz